و چقدر غمانگیز است؛
این که آدم بخواهد تمام وقت مراقب خود باشد،
تا آنچه را احساس میکند به زبان نیاورد.
-جین وبستر
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
باور کنید آدما توپ بسکتبال نیستن که بزنیدشون زمین امتیاز بگیرین:))!
بهش بگو دوسش داری؛
چون تو نگی یکی دیگه میاد
با اینکه مثل تو دوسش نداره
ولی دلشو برده
بعضی وقتا یه دقیقه از یک آهنگ
جوری به گذشته برمی گردوندت که هزار تا ماشین زمان
این کارو باهات نمیکنه(!
مشتهایم زخمی شده بودند و رد خون
روی آنها باقی مانده بود.
اینبار این من بودم که به خودم صدمه میزدم
و نه هیچکس دیگر.