اونجا که میخوای یه حرفی بزنی بعد با خودت میگی نتیجه که نداره، پس بیخیال.
اونجا بقول فروغ ابتدای ویرانیست ..
همه فکر میکنن من کنار اومدم و فقط گاهی ناراحت میشم، اما نه من همیشه ناراحتم. خوب نیستم اما یادم میاد خوب بودن چه شکلیه، بنابراین میتونم اداشو دربیارم!..
بعضی ادما هستن سخت ترین لحظات
زندگیشونو تنهایی سپری کردن
در حالی که بقیه
فکر میکردن حالشون خوبه؛
‹اغمــٔـا›
من دیگه حرفامو نمیزنم... میبوسم میذارم تو گلوم ! #دست_نوشته
او آدم بسیار سر سختی بود
با لبخند صبحش را شب میکرد
و با گریه شبش را صبح . . !'
#دست_نوشته
@tah_monde_afkarmAshvan - Tanha Shodam.mp3
زمان:
حجم:
10.6M
دیگه حتی امروز اسم منم یادت نیست:))!
#بگوشیم🌱