‹اغمــٔـا›
من دیگه حرفامو نمیزنم... میبوسم میذارم تو گلوم ! #دست_نوشته
او آدم بسیار سر سختی بود
با لبخند صبحش را شب میکرد
و با گریه شبش را صبح . . !'
#دست_نوشته
@tah_monde_afkarmAshvan - Tanha Shodam.mp3
زمان:
حجم:
10.6M
دیگه حتی امروز اسم منم یادت نیست:))!
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
روح همه آدما یه زخمی داره که هیچوقت التیام پیدا نمیکنه، هیچوقت:))!
از آدمیزاد هیچ بعید نیست که بگوید خداحافظ
و بند بند وجودش میخاهم بمانم باشد: ). .