‹اغمــٔـا›
اگه کسی امروز اینو بهت نگفته من بهت میگم؛
اگه کسی امروز بهت نگفته من بهت میگم؛
بعضی آدمها رو نمیشه فقط با دل دوست داشت. باید با تمام جان دوست داشت. برای همینه که دل براشون تنگ نمیشه. جان تنگ میشه …
‹اغمــٔـا›
بعضی آدمها رو نمیشه فقط با دل دوست داشت. باید با تمام جان دوست داشت. برای همینه که دل براشون تنگ نم
یه افسانه قدیمی هست که میگه:
اما من به این نتیجه رسیدم بزرگی ربطی به سن نداره......فشار روحی،غم و اندوه آدمارو چندسال بزرگ و پخته میکنه.
مشکل اینجاست که حوصلهی آدم جدید نداریم که بخوایم خودمونو بهش بشناسونیم وگرنه کی دوست داره تنها باشه؟!
تهش نه تو میمونی واسش نه اون واسه تو شده مرگ منجر به جداییتون میشه پس خودت یه چی فراتر از اونی .
‹اغمــٔـا›
تهش نه تو میمونی واسش نه اون واسه تو شده مرگ منجر به جداییتون میشه پس خودت یه چی فراتر از اونی .
و این واقعیت تلخ قلبمو بدجور درد میاره:)