حالی که برا خودت درست میکنی هیشکی باعثش نیست جز خودت، آره همش خودتی، هر بلایی سرت بیاد خودت بودی که گذاشتی، قسمت و تقدیر هیچوقت اونجوری که آدما میزننت، نمیزنن...
حال بدت واسه هیچکس مهم نیس، چیزی که تو احساس میکنی رو اونا احساس نمیکنن. حالا تو هی داد بزن دردی که داریو: )،
و چقدر غمانگیز است؛
این که آدم بخواهد تمام وقت مراقب خود باشد تا آنچه را احساس میکند به زبان نیاورد !