‹اغمــٔـا›
بعضی آدمها رو نمیشه فقط با دل دوست داشت. باید با تمام جان دوست داشت. برای همینه که دل براشون تنگ نم
یه افسانه قدیمی هست که میگه:
اما من به این نتیجه رسیدم بزرگی ربطی به سن نداره......فشار روحی،غم و اندوه آدمارو چندسال بزرگ و پخته میکنه.
مشکل اینجاست که حوصلهی آدم جدید نداریم که بخوایم خودمونو بهش بشناسونیم وگرنه کی دوست داره تنها باشه؟!
تهش نه تو میمونی واسش نه اون واسه تو شده مرگ منجر به جداییتون میشه پس خودت یه چی فراتر از اونی .
‹اغمــٔـا›
تهش نه تو میمونی واسش نه اون واسه تو شده مرگ منجر به جداییتون میشه پس خودت یه چی فراتر از اونی .
و این واقعیت تلخ قلبمو بدجور درد میاره:)
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
توی زندگیت یکیو نگه دار که اگه زمین خوردی و نتونست بلندت کنه، کنارت رو زمین دراز بکشه:))!