بعضی وقتا به این فکر میکنم این همه حرف نگفته کجا جمع میشه؟ تو دل؟ مگه جنسِ دل چیه؟! چقدر تحمل داره؟!
کاش میشد کوچ کنم ، از اتاقم ، از لباس هایم ، از جسمم ، از فکر هایم ، کاش میشد از روحم هم بروم و دیگر باز نگردم:))
‹اغمــٔـا›
او آدم بسیار سر سختی بود با لبخند صبحش را شب میکرد و با گریه شبش را صبح . . !' #دست_نوشته
و اگر روزی مرا گم کردید . .
در کوچه پس کوچه های خیابان های دلتنگی دنبالم بگردید
پیدا کردنم سخت نخواهد بود !(:
#دست_نوشته
- میترسم...
+ نترس، بترسی همه چی بدتر میشه؛ نذار از ترست تغذیه کنن برای کشتن خودت !
من اونقدرام که فکر میکنید آدم بدی نیستم.
من فقط یکم عصبیم
یکم ناراحت
یکم خشمگین
یکم تنفر
وگرنه حرفای قشنگ بلدم.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
از یه جایی به بعد درد تنها چیزی میشه که همیشه کنارت میمونه:))!