هیچ سوتفاهمی رو حل نشده رها نکنید.
سوتفاهم ها نه تنها خود به خود حل نمیشن، بلکه به مرور زمان به شک و تردید تبدیل میشن و اعتماد رو سلب میکنن و دیگه قابل حل نخواهند بود...
حالم جوریه که انگار تمام سالهای زندگیم رو داشتم تندتند تایپ میکردم، حالا که سرمو آوردم بالا میبینم زبان کیبورد رو تغییر نداده بودم!(: