حالم جوریه که انگار تمام سالهای زندگیم رو داشتم تندتند تایپ میکردم، حالا که سرمو آوردم بالا میبینم زبان کیبورد رو تغییر نداده بودم!(:
دیدی بعضی وقتا یهو خیلی بیخودی دلت میگیره، انگار جلوی در مدرسه وایسادی ولی مامانت یادش رفته بیاد دنبالت، انگار بستنی که خریدی از دستت افتاده، انگار اسباب بازی که خیلی دوسش داشتی گم شده، انگار آخرین تیکه شکلاتی که واسش برنامه چیده بودی رو خوردن، همینقدر تلخ.
ولی هيچوقت جلوتر از سنتون زندگی نكنين، يهو به خودتون مياين میبينين هم سِناتون از كارايی لذت میبرن که شما از انجام دادنش حالتون بهم ميخوره!
زمان هیچیو حل نمیکنه فقط انقدر بلاهای جدید سرت میاره که تو مجبور میشی دیگه به اون قبلیا فکر نکنی . . .