تهش نه تو میمونی واسش نه اون واسه تو شده مرگ منجر به جداییتون میشه پس خودت یه چی فراتر از اونی .
‹اغمــٔـا›
تهش نه تو میمونی واسش نه اون واسه تو شده مرگ منجر به جداییتون میشه پس خودت یه چی فراتر از اونی .
و این واقعیت تلخ قلبمو بدجور درد میاره:)
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
توی زندگیت یکیو نگه دار که اگه زمین خوردی و نتونست بلندت کنه، کنارت رو زمین دراز بکشه:))!
گاهی وقتا هم، وقتی شرایط سختی داری، وقتی اوضاع خوبی نداری، همون لحظه خدا داره نگات میکنه، داره میبینه به یادش هستی، چقد بهش ایمان داری، و فقط کافیه بهش اعتماد داشته باشی و بهش پناه ببری، اونوقت میبینی چطور اوضاعت خوب میشه...
‹اغمــٔـا›
مثل چمدان ها شده ام ، پر از حس سفرم.
اما چمدان ها نمیروند برده میشوند...
ما درست وقتی بزرگ میشیم که بفهمیم.
خوبی و بدی وجود نداره زشتی و قشنگی وجود نداره خوشبختی و بدبختی وجود نداره حقیقت و دروغ وجود نداره.
و ما یک حسرت ماندگار از جهانی خواهیم بود که نه میدانیم چیست و نخواهیم فهمید.