گاهی اوقات دلیل حال خوبت نیست ، گاهی وقتا عصبی از شدت دلتنگی . و دلتنگی نفوذ میکنه ب مغز قلبت و بی اختیار اشک میریزی ؛
ولی من ترجیح میدم به خاطر کارایی که انجام دادم پشیمون بشم تا کارایی که انجام ندادم .
یه جوری دل آدم میگیره
که کاش میشد دست کنم تو بدنم و درش بیارم
و زل بزنم بهش و بگم:
" بابا لامصب بخدا منم آدمم، منم کم میارم،
مگه چقدر توان دارم که اینجوری میگیری لعنتی ..
فکر کنم از وقتی که یادمه ..
دارم تلاش میکنم هیچکس ازم ناراحت نشه؛
حتی اگر من ناراحت شدم.