ولی من ترجیح میدم به خاطر کارایی که انجام دادم پشیمون بشم تا کارایی که انجام ندادم .
یه جوری دل آدم میگیره
که کاش میشد دست کنم تو بدنم و درش بیارم
و زل بزنم بهش و بگم:
" بابا لامصب بخدا منم آدمم، منم کم میارم،
مگه چقدر توان دارم که اینجوری میگیری لعنتی ..
فکر کنم از وقتی که یادمه ..
دارم تلاش میکنم هیچکس ازم ناراحت نشه؛
حتی اگر من ناراحت شدم.
خداجان
یک جای خالیه عجیبی تو قلبمون احساس میشه به گمونم جای آرامشه ،بهمون برگردون قربونت...