eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
فکر کنم از وقتی که یادمه .. دارم تلاش میکنم هیچکس ازم ناراحت نشه؛ حتی اگر من ناراحت شدم.
خداجان یک جای خالیه عجیبی تو قلبمون احساس میشه به گمونم جای آرامشه ،بهمون برگردون قربونت...
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
کاش بفهمید یه سری حرفا قابلیت اینو دارن که مارو کیلومترها از شما دور کنن:))!
سلام
بعضی وقتا دلم میخاد روی پیشونیم بنویسم: "منم آدمم لعنتیا"
سطح دغدغه ی هیچکس مسخره نیست؛ موضوع اینه که یا ما از اون سطح گذشتیم یا هنوز بهش نرسیدیم !
‏یه مدل افسردگیم هست نه گریه میکنی، نه ناراحتی نه هیچی، فقط احساس پوچی میکنی، پوچی مطلق:)
‏یه جایی تو فرندز هست که ریچل به راسل میگه: متاسفم نمیتونم ببخشمت . آخه تو تنها کسی بودی که باور داشتم هیچوقت به من آسیب نمیزنه . .
‏تنهایی من یه اجبار بود که به انزوا ختم شد.