eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
بعضی وقتا دلم میخاد روی پیشونیم بنویسم: "منم آدمم لعنتیا"
سطح دغدغه ی هیچکس مسخره نیست؛ موضوع اینه که یا ما از اون سطح گذشتیم یا هنوز بهش نرسیدیم !
‏یه مدل افسردگیم هست نه گریه میکنی، نه ناراحتی نه هیچی، فقط احساس پوچی میکنی، پوچی مطلق:)
‏یه جایی تو فرندز هست که ریچل به راسل میگه: متاسفم نمیتونم ببخشمت . آخه تو تنها کسی بودی که باور داشتم هیچوقت به من آسیب نمیزنه . .
‏تنهایی من یه اجبار بود که به انزوا ختم شد.
‏هميشه همين‌طوره، آدما يا اشتباهی سر راه هم قرار ميگيرن يا دير...
میگفت:
‹اغمــٔـا›
میگفت:
یه سری خاطراتم هستن که به خودی خود تلخ نیستن، اما چون نمیدونستیم آخرین باره، الان تلخ شدن !(:
"دنیا برای قلب های حساس یک جهنم است"
خانم جون میگفت: «توجه آدما رو از کاراشون بفهم نه از حرفاشون، نگاه کن ببین اولویت چندم آدمایی تا یهو بخودت نیایی ببینی تمام خودتو گذاشتی وسط درحالیکه هیچوقت مهمترین نبودی میگفت بخودت احترام بذار تا بهت احترام بذارن. میگفت مثل ما نباش اینقدر بودیم که بودنمون به چشم نمیاد دیگه!»