eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
خانم جون میگفت: «توجه آدما رو از کاراشون بفهم نه از حرفاشون، نگاه کن ببین اولویت چندم آدمایی تا یهو بخودت نیایی ببینی تمام خودتو گذاشتی وسط درحالیکه هیچوقت مهمترین نبودی میگفت بخودت احترام بذار تا بهت احترام بذارن. میگفت مثل ما نباش اینقدر بودیم که بودنمون به چشم نمیاد دیگه!»
کار کردن خیلی خوبه دوستان؛ به آدمیزاد فرصت غصه خوردن نمی‌ده . . !
مث پیرزنی که آخرین سربازی که از جنگ برمی‌گردد، پسرش ،نیست !
در برابر بی‌مهری آدم‌ها هیچ نمی‌گویم. سکوت و سکوت و سکوت. انگار که لال شده باشم؛ شاید هم کور و کر. دیگر نه انرژی توضیح دادن دارم و نه حتی حوصله‌اش را. می‌دانی؟ دیر دریافتم که مسئول طرز فکر آدم‌ها نیستم. بگذار هر که هرچه خواست بگوید! چه اهمیتی دارد؟ من در لاک خود راحت‌ترم. آن‌جا می‌شود آرام و بی‌دغدغه زندگی کرد !
‹اغمــٔـا›
میخوام همون یه نفری باشم که تو زمان رانندگی های طولانی مدت و شب‌های بی خوابی بهش فکر میکنی.
در نبودت پرواز تکرار سقوط است ..
‏شكست در رابطه هميشه هم بد نيست، بعضی وقتا باعث ميشه يه نفر ديگه بياد كه قدر تورو ميدونه:)
ولی قلب آدم تنها جاییه که برای سکونت دیگران بهاش رو باید خودش بده !
من مقدار کمی خون در رگ‌هایم دارم؛ بقیه‌اش را مقدار زیادی استرس، کلافگی، اورتینک، بیخوابی، ترس از گذشته و اینده و اعتماد به نفس پایین تشکیل داده است.
توییت امشب: