eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
کار کردن خیلی خوبه دوستان؛ به آدمیزاد فرصت غصه خوردن نمی‌ده . . !
مث پیرزنی که آخرین سربازی که از جنگ برمی‌گردد، پسرش ،نیست !
در برابر بی‌مهری آدم‌ها هیچ نمی‌گویم. سکوت و سکوت و سکوت. انگار که لال شده باشم؛ شاید هم کور و کر. دیگر نه انرژی توضیح دادن دارم و نه حتی حوصله‌اش را. می‌دانی؟ دیر دریافتم که مسئول طرز فکر آدم‌ها نیستم. بگذار هر که هرچه خواست بگوید! چه اهمیتی دارد؟ من در لاک خود راحت‌ترم. آن‌جا می‌شود آرام و بی‌دغدغه زندگی کرد !
‹اغمــٔـا›
میخوام همون یه نفری باشم که تو زمان رانندگی های طولانی مدت و شب‌های بی خوابی بهش فکر میکنی.
در نبودت پرواز تکرار سقوط است ..
‏شكست در رابطه هميشه هم بد نيست، بعضی وقتا باعث ميشه يه نفر ديگه بياد كه قدر تورو ميدونه:)
ولی قلب آدم تنها جاییه که برای سکونت دیگران بهاش رو باید خودش بده !
من مقدار کمی خون در رگ‌هایم دارم؛ بقیه‌اش را مقدار زیادی استرس، کلافگی، اورتینک، بیخوابی، ترس از گذشته و اینده و اعتماد به نفس پایین تشکیل داده است.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
‏بی‌تفاوت شدن از نشونه‌های پایانه، وگرنه اختلاف نظر و کشمکش برای حفظه رابطه‌ست:))!
سلام