eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی قلب آدم تنها جاییه که برای سکونت دیگران بهاش رو باید خودش بده !
من مقدار کمی خون در رگ‌هایم دارم؛ بقیه‌اش را مقدار زیادی استرس، کلافگی، اورتینک، بیخوابی، ترس از گذشته و اینده و اعتماد به نفس پایین تشکیل داده است.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
‏بی‌تفاوت شدن از نشونه‌های پایانه، وگرنه اختلاف نظر و کشمکش برای حفظه رابطه‌ست:))!
سلام
نمیدونم کدوم قسمت از مغزمه که باعث میشه همش بهت فکر کنم ولی اگه یروز پیداش کنم درش میارم و میندازمش دور که واسه همیشه راحت بشم.
‏- میدونی دلتنگی مثل چیه؟
‹اغمــٔـا›
‏- میدونی دلتنگی مثل چیه؟
مثل یه چاقوی کُنده، میبُره ولی خیلی درد داره ..
برای مردم زندگی نکن چون تباه میشوی، غمگین ترین آدما کسایی هستند که برداشتِ دیگران برايشان زیادی مهم است:)
‏تو صبور نیستی، مجبوری.
اصلا همه چی از اونجايى شروع ميشه که با اهنگا ياد كسى بيوفتى . . !
ولی دقت کردین همیشه کسایی که افکارشون به ما نزدیکتره لوکیشنشون از ما دورتره: ).