‹اغمــٔـا›
- میدونی دلتنگی مثل چیه؟
مثل یه چاقوی کُنده، میبُره ولی خیلی درد داره ..
برای مردم زندگی نکن چون تباه میشوی، غمگین ترین آدما کسایی هستند که برداشتِ دیگران برايشان زیادی مهم است:)
نه اونقدری که به نظر میاد خوشحالم و نه اونقدری که فکر میکنی ناراحتم ، من فقط همونقدری که به نظر نمیاد و فکر نمیکنی خالیم همین ؛
گاهی باید دستتو بزاری زیر چونه تو کارای بقیه رونگاه کنی؛ به دروغاشون، بهونه هاشون؛ قضاوت کردناشون؛ نه تایید کنی نه مخالفت فقط خوب یادت نگه داری..
این عبارت «ببخشید» مال وقتیه که مثلاً پاتون اشتباهی رفته رو کفش کسی. نمیشه هر کاری آگاهانه از دستتون بر اومده برای نارحت کردن یه نفر انجام بدید بعد بگید ببخشید و فکر کنید همه چی به حالت قبلش برمیگرده .