میدونستم یروزی همین عادتهاش کار دستم میده؛
اخرین باری که حواسش پرت شد و رفت ؛
یادش رفت برگرده:)
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
شبا یجوریه که اگه همه دنیا رو هم داشته باشی باید دلتنگی رو بچشی:))!
باور کن وقتی ازت ناراحت میشم که واسم
مهم باشی وگرنه من خنثی ترین آدمیم که از
دید یه غریبه وجود داره.
همه چیزهای از دست رفته یک روز برمیگردند، اما درست وقتی که یاد میگیریم بدون آنها زندگی کنیم.
ما از دلگیریِ روزهایمان، به شب پناه می بردیم و از دلتنگیِ شب هایمان، به روز، و اینگونه بود که تمام جوانیمان در ناتمامِ یک انتظار، تمام شد.