eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
و قسم به خاطراتی که در رنگ های‌آتشین پاییز سوختند:))).
‌‌اتمام منِ اول؛ لطفا دیسک دومم رو داخل دستگاه قرار بدید..
دلم میخواد مغزم و از سرم در بیارم بذارم جلوم، براش یه لیوان چایی بریزم و بگم عزیز من میشه اینقدر فکر و خیال نکنی؟ میشه اینقدر به همه چیز فکر نکنی؟ میشه بیخیال شی و اینقدر نشینی به همه چی فکر کنی؟ چون واقعا داری بفنام میدی.
ولی خب همه آدمای زندگیتون قابل جایگزین نیستن حواستون باشه کیو میرنجونین . .
من اگر مرده بودم شاید او میگریست، اما اگر او میگریست من میمُردم.‌.((:
میرم بخوابم ، یاد گرفتی احساست مهم تر از منطقه بیدارم کن....
‹اغمــٔـا›
تو‌مثل‌نواختن‌کلاویه‌‌های‌پیانو‌زیبایی؛
وقتی حالم خوب نیست کنترل حرف ها و رفتار هامو از دست میدم، نه اینکه ندونم دارم چیکار میکنما ! نه، میفهمم دارم چه گندی میزنم و با علم به اینکه دارم گند میزنم به گند زدن ادامه میدم. انگار موقع ناراحتی هورمون گند زدن تو مغزم ترشح میشه، هورمونِ بدترین و شرور ترین و ابله ترین قسمت های مغزمو به کار میندازه و کل تلاش هامو برای ارتباط خوب با ادم ها رو به فنا میده.
فراموش کردنت خیلی آسونه کافیه دراز بکشم چشمامو ببندم و دیگه نفس نکشم..
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
اگه در زمان حال بد آدما کنارشون نبودین تو حال خوبشونم نباشین:))!