میگفت هممون از دروغ متنفریم، اما بعضی وقتا تمام آرزمون اینه که چیزی که می شنویم دروغ باشه...!
امیدوارم هیچوقت این اتفاق براتون نیافته که با قلبتون وارد رابطهای بشید و با عقل و منطق بیرون بیاید . . .
غم، هیچگاه به طور کامل از بین نخواهد رفت،
و تا ابد زیر پوستِ انسان زنده میماند !.
یك روز آدم امیدوار میشود ، فردایِ آن روز
دیگر امیدی نیست ، این دیوانه کننده است: ).