هیچکس نمیفهمه از نظر روانی
چه انرژی از آدم گرفته میشه تا
خودشو از یه موقعیت تاریک نجات بده
اگر امروز یا هر روز دیگه ای این کارو کردی
بهت افتخار میکنم …!
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هیچکس بلد نیس کجا نمک بپاشه ، بجز همون زخمی که خودت بهشون نشون دادی:))!
زندگی پر است از گره هایی که تو آن را نبسته ای اما باید تمام آنها را به تنهایی باز کنی ، تنهای تنها …
شاید باورتون نشه
ولی من تلاش میکنم که انقدر سرم با کارام گرم بشه
که به آدما نرسم فکر کنم …