‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هیچکس بلد نیس کجا نمک بپاشه ، بجز همون زخمی که خودت بهشون نشون دادی:))!
زندگی پر است از گره هایی که تو آن را نبسته ای اما باید تمام آنها را به تنهایی باز کنی ، تنهای تنها …
شاید باورتون نشه
ولی من تلاش میکنم که انقدر سرم با کارام گرم بشه
که به آدما نرسم فکر کنم …