eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
رُک بگویم از همه رنجیده‌ام، از غریب و آشنا ترسیده‌ام... بی‌خیال سردی آغوش ها، من به آغوش خودم چسبیده‌ام !
هر آنچه در قلب می‌گذرد را نمی‌توان گفت ، برای همین خدا ، آه ، اشک ، خواب طولانی ، لبخند سرد و لرزش دستان را خلق کرد .. ‌!
آدمی است دیگر ؛ تمام داشته‌ها و نداشته‌هایش بند حوصله‌اش است ..‌ حوصله که نداشته باشد ، حتی ممکن است از آدم بودن استعفا دهد ...
‹اغمــٔـا›
-ایفاگر نقش درد در لبخندی از جنس ناچاری؛
-به دنبال وصله زدن بر تکه های خرد شده ی قلب خود بود؛
فکر میکنید آدم برای چی میمیره ؟!. از گرسنگی ، از سیگار ، از غصه ؟ نه . آدم‌ها از بی امیدی می‌میرند ، از اینکه هرروز صبح چشمانش را باز کند و نداند چرا .!
‹اغمــٔـا›
فکر میکنید آدم برای چی میمیره ؟!. از گرسنگی ، از سیگار ، از غصه ؟ نه . آدم‌ها از بی امیدی می‌میرند ،
کاش یه تاریخیو بهمون نشون بدن بگن از اون روز به بعد دیگه هیچ غمی نداری لااقل به امید اون روز زندگی کنیم... !
@Tah_monde_afkarmSina-Parsian-Kashti-3-128.mp3
زمان: حجم: 5.8M
من موندم و کلی نهنگ خودکشی کرده . . . 🌱
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
‏بدی مهربون بودن اینه که مهربونا به هیچکی جز خودشون بدی نمیکنن:))!
سلام