eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‏بعضی وقت ها باید رفت.. برویم تا با ته مانده حرمت ها و خاطرات زندگی کنیم.
با من بمان آنها که رفتنشان را ،طاقت آوردم تو نبودند:))
کلید انداختم در رو باز کردم ، دکمه چای‌ساز زدم چشمم خورد به یادداشت . پنچ شیش ماهی هست ، گیر مگنته روی یخچاله نوشته بودی : مواظب خودت باش ی خودکار برداشتم زیرش نوشتم : تو یه احمقِ بی مسئولیتی ، وظایف خودتو ،گردن من ننداز
از مَن خبر داشت ، همین مثل مردمی که میدانند جایی از جهان جنگ است . .
یکبار شد بگید چته؟ چی باعث شده انقد شکسته بشی ، چرا دیگه نمی‌خندی ، دیگه بیرون در نمیای ، حرف نمیزنی ، پیام نمیدی ، چرا گوشه‌گیر شدی ،دوری می‌کنی اصلا یکبار شد درکم کنید ؟ یکبار شد با حرفاتون آرومم کنید ! اصلا ذره‌ای اهمیت دارم براتون . .
میگفت خطرناک ترین بیماری حافظه قویه، روزی صدبار میکشتت.
قلبم که نه ، تمام من شکسته بود !
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
‏هميشه اونی "دورت" میزنه که خیلی ها رو به خاطرش، از دورت حذف کردی:))!
سلام
نمیدونی چه کیفی داره تنهایی رو پای خودت ایستادن.