eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
آدما اگه احساس کنن شنیده نمیشن سکوت میکنن … اونوقت که میشن مثل یه بمب ساعتی !
نمیدونم میفهمی چی میگم یا نه ولی درونم جنگه … بین منی که خیلی اهمیت میده! و منی که سعی میکنه اهمیت نده¡
یک عمر باید بگذره تا بفهمیم بیشتر غصه هایی که خوردیم نه خوردنی بود نه پوشیدنی فقط دور ریختنی بود …
‹اغمــٔـا›
بعضی وقتا آدما قشنگن نه در ظاهر نه آن طوری که آن ها می گویند. فقط در چیزی که هستند.
اینقد که من تو زندگیم حیوون راه دادم حضرت نوح تو کشتیش راه نداد .
زندگیه دیگه یهو جوری میزنتت زمین که حتی نای بلند شدن هم نداری اما مجبوری بقیشو سینه خیز بری تا برسی به سرازیری(؛
آن روزهای خوب که دیدیم، خواب بود خوابم پرید و خاطره‌ها درگلو شکست....
:)))
هنوز کسی نفهمیده که چرا همهٔ اتفاقهای غمگین برای آدمهایی میوفته که بیشتر از همه لیاقت شادی رو دارن !
ما همیشه به یه نفر احتیاج داریم که باهاش همونجوری حرف بزنیم که با خودمون حرف میزنیم !