eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
آدما وقتی تموم میشن که دیگه کسی بهشون فکر نکنه.
باید امروز هم مهمان غم شوم در خانه‌های دیگر بسته‌ است فقط غم مهمان نواز است !
ما همون لبخند هایی هستیم ک ب بغض الوده شدیم:)
همیشه از سکوتم شاکی بود دستشو گذاشتم رو قلبم، حالا مدتهاست که دیگه چیزی ازم نمی‌پرسه...
من فقط مشتاق آرامشم . مشتاق اندکی فراموشی.
انسانیت تنها دینی است که پیروان چندانی ندارد.!
تلخ ترین آرامشِ دنیا سکوتی‌ست که می‌تواند حرف باشد ؛ لبخند باشد ، شعر باشد ، فریاد باشد ، عشق باشد ، اما با حسرت ، سکوت شده است ..
میخواستم بیام بنویسم، امروز چقدر همه‌ چی غمگینه بعد یهو یادم اومد الان مدت هاست که همه چی غم داره.
‹اغمــٔـا›
؛
هیچکس به اشکات توجهی نداره، هیچکس به ناراحتیت توجهی نداره، هیچکس به دردهات توجهی نداره، اما همشون به اشتباهاتت توجه میکن.