دلتنگی
آدم را به خیابان میکشد؛
دلتنگم و مردم نمیفهمند
قدم زدن گاهی
از گریه کردن غمانگیزتر است !
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
حسرت واقعى وقتيه که
بفهمى بخاطر بى ارزش ترين چيزها
خودتو بى ارزش کردى:))!
یه چیزی تو مغزم نمیذاره درست زندگی کنم،
انگار مسئول همه بدبختیام اونه،
تو سرم سنگینی میکنه و باعث میشه
قید خیلی چیزا رو بزنم و بمونم گوشه اتاقم ...
‹اغمــٔـا›
تو مرا در سکوت دوست داشتی
مثل جای پا بر روی برف؛
وقتی انتظارشو نداشتم تو اینجا بودی .
‹اغمــٔـا›
یه دیالوگی تو سریال ورست ورلد هست که میگه:
هیچوقت به هیچکس اعتماد نکن، ما انسانیم،
بالاخره یه جا ناامیدت میکنیم...