حس میکنم تموم خستگی و بیتابی، صبح منتظر میمونن تا شب که رسید هجوم بیارن بهم . . .
میگفت:من فهمیدم فقط به پیامام جواب میده و هیچوقت پیام نمیده واسه همین تصمیم گرفتم یبار پیام ندم.
الان چند روزه که حرف نزدیم.
ما را میگردند
میگویند همراه خود چه دارید؟
ما فقط رویاهایمان را با خود آوردهایم
پنهان نمیکنیم، چمدانهای ما سنگین است
اما فقط رویاهایمان را با خود آوردهایم: ).
اشکاشو از گوشه چشماش پاک کرد گفت:” دیگه نمیخوام کسی احساساتمو ببینه!
خسته شدم، خسته شدم از بس شکستم
میدونی،احساسات باعث میشه آدم ضعیف بشه،باعثمیشه نابود شی:)))