eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
حس میکنم تموم خستگی و بی‌تابی، صبح منتظر میمونن تا شب که رسید هجوم بیارن بهم . . .
برای کمی با تو بودن، بارها مُردم!
می‌خندد، اما خنده‌اش از ته دل نیست؛
احساس فراموش شدگی عجیبی دارم . !
میگفت:من فهمیدم فقط به پیامام جواب میده و هیچوقت پیام نمیده واسه همین تصمیم گرفتم یبار پیام ندم. الان چند روزه که حرف نزدیم.
شب خاصیتش همینه، تو رو یاد آدمایی میندازه که خودشونم خودشونو یادشون رفته...
ما را می‌گردند می‌گویند همراه خود چه دارید؟ ما فقط رویاهایمان را با خود آورده‌ایم پنهان نمی‌کنیم، چمدان‌های ما سنگین است اما فقط رویاهایمان را با خود آورده‌ایم: ).
خاموشم! مانند شمعی که باد فوت کرده آن را...
اشکاشو از گوشه چشماش پاک کرد گفت:” دیگه نمیخوام کسی احساساتمو ببینه! خسته شدم، خسته شدم از بس شکستم میدونی،احساسات باعث میشه آدم ضعیف بشه،باعث‌میشه نابود شی:)))
آیا کسی هست که تعریف دلخوشی را بلد باشد؟ دوباره امتحان تظاهر دارم . . .
توییت امشب: