امروز ساعت ۱۶ ناشناس داریم
مدیر و ادامین هستن برای آشنایی،سوالاتون و حالا یا سرگرمی
خوشحال میشیم باشید...
کانال ناشناس:
https://eitaa.com/joinchat/3556507937C8dd5d4bd98
در رابطه با تگ هایی که داخل ناشناس برای حمایت گذاشته میشه خدمتتون عرض کنم
فقط کانال هایی که محتواشون با اغما شبیه هستن و آمارشون کمتر از آمار اینجاست هر هفته ۵ کانال یه پیام فور میکنیم ازشون...
همه میگویند: "قانع باش"
چرا؟
در این عمر کوتاه، چرا باید قانع بود؟
پرواز کن، هرچه رفیع تر…
دست افشانی کن و برقص،
هرچه دیوانهوارتر…
‹اغمــٔـا›
کاش بیکاریِ جوونایِ تحصیل کرده و اعتیاد فیلتر میشد)! #کنجِدلِمَن
باران که زیاد بِبارد،
‹اغمــٔـا›
دیگَر عاشِقانه و خاطِره اَنگیز نیست،
مهربانی هم همینطور)!
#کنجِدلِمَن
داشتم تو گوشیم میگشتم یه سری از عکسای پارسالمو دیدم یه حس عجیبی اومد سراغم انگار پارسال این موقع یه آدم دیگه بودم با دغدغه ها و قانونا و زندگی دیگه! اما الان که به خودم نگاه میکنم انگار اندازه ده سال؛صد سال، اصلا انگار اندازه ی کل سالهای که قبلش زندگی کردم همه چی تغییر کرده!چیزایی که هیچوقت فکر نمیکردم تغییر کنن! اتفاقایی که هیچوقت فکر نمیکردم بیفتن!
عجی مجی لاترجی
انگار همه چی عوض شد، من، دغدغه هام، قانونام، درونم، بیرونم و... انگار مثل ققنوس همه چیز خاکستر شد و از خاکستر یه ققنوس دیگه جدید متولد شد!به نظر من غیر قابل پیش بینی ترین چیز توی زندگی همین خودِ زندگیه.. کی میدونه سال دیگه کجاست..الویتاش کیه و چیاست.. اصلا خودش هست نیست..!