eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
به قول عباس زارعی:
‹اغمــٔـا›
به قول عباس زارعی:
در اندک من ، تویی فراوان.
تا آخر بخون؛ اگه از کسی خوشت میاد ، ازش در نرو؛ خیلی از ماها وقتی از یکی خوشمون میاد سعی میکنیم فرار کنیم ازش ! نکنیددددد ! خودتونو با حسرت رو به رو نکنید ، از اون آدم بخاید بهتون یه شانس بده ! نشونش بدید که چقدر میتونید مفید باشید واسش ! نه اینکه فرار کنید ! غرورتونو بزارید کنار ! غرور واسه کسی که بهش حس داری ، مثل زهر تو نوشیدنی مورد علاقته ! برو سمتش و بهش بفهمون ک میتونی جاهای خالی رو واسش پر کنی ! انتظار ذوق زدگی ام نداشته باش ! یکم طول می‌کشه که معمولا این آدما شل بشن ! در کل منظورم اینه ، نزار غرور و خجالتت باعث شه حسرت چیزی ب دلت بمونه و فانتزی هایی که ساختی رو خراب کنه ! قول میدم پشیمون نشی !
الان اونجاییم که فریدون مشیری میگه:
‹اغمــٔـا›
الان اونجاییم که فریدون مشیری میگه:
رک‌بگویم از همه رنجیده ام ، از غریب و اشنا ترسیده ام ، بی خیالِ سردیِ آغوش ها من به آغوش خودم چسبیده ام:))
یه حرفهایی بیخِ گلوی آدم می مونه...
ما چه غریبونه زندگی کردیم.
طاقتِ من . ! طاقتِ دل ؛ طاقتِ سنگ است.
"لانگ دیستنس " اینجوریه که یه تیکه بزرگ از قلبتو کیلومتر ها اونور تر جا گذاشتی و همیشه دلتنگی...
ولی بیاید قبول کنیم که رفیقامون فقط موقعی که رفیقاشون نیستن رفیقامونن.