eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
انسان چه موجود مسخره‌ایه آخه؟ نه پرواز میکنه، نه زیر آب زنده میمونه، نه در برابر سرما و گرما مقاومه. فقط بلده فکر کنه. فقط بلده به چرتو پرتایی فکر کنه که همه وجودش بشه استرس و دلشوره.
تقریبا هرشب وضعیتش همینه ، ساعت ها خاطرات دردناکش رو بالا میاره تا بتونه راحت بخوابه:)
شازده کوچولو گفت: بعضی کارا بعضی حرفا بدجور دل آدمو آشوب میکنه گل گفت مثل چی؟ شازده کوچولو گفت: مثل وقتی که می دونی دلم برات بی‌ قراره و کاری نمی کنی
خسته از خستگیه نا تمام !
تو غمگینی ، همانند شعر زیبایِ ناتمام بعد از مرگِ شاعر.
زندانی شده ای در سلولِ انفرادی جسم خود .. که زندان بانش مغز و کلید سلول ؛ قلبِ در زیر سُلطه زندان بان !
به تنگا آمده ایم و میلی به سخن نیست ..
چگونه می گذرید از کسی که دیگر نیست؟ خوشا به حال شماها که دل نمی بندید:)))
ولی خب همه تو زندگیشون یکی از این شب ها داشتن که از صبح روز بعدش تبدیل به یک آدم دیگه شدن ؛
تیمارستان پر از آدماییه که زیاد فهمیدن . .
افسردگی‌عزیز، لطفا ی خورده با من‌راه بیا. من‌مشتری‌همیشگیتم!