eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
حسی که گفتم شاید با کمی قدم زدن بگذرد ، مرا وسطِ خیابان به گریه انداخت ‌. .
و هیچ قلبی ناگهانی نمی‌ایستد !
گرچه آدمی زنده بود ؛ اما آدمیت مُرد .
صدای های سرگردان دورنِ کاسه ی سرش...
اکنون من در خیابان هایِ این شهر گمشده‌ای که هیچکس دنبالم نمی‌گردد هستم ؛ مدام درحالِ فرار از چیزی به نام "من" بیشتر و بیشتر گم میشوم.
خفتگان را چه خبر از غمِ شب بیداران . .
به شانه‌ام زدی که تنهایی‌ام را تکانده باشی ؛ به چه دل خوش کرده‌ای ؟! تکاندنِ برف از شانه‌های آدم برفی؟(((:
مگر این نیست که هرچیزی به آخر می‌رسد؟ شب به آخر می‌رسد ، روز به آخر می‌رسد ، هفته ، ماه ، سال ، ما.
‏نه حوصله شکایت دارم و نه میتوانم خود را گول بزنم و نه غیرت خودکشی دارم ، فقط یک جور محکومیت است که در محیط گند بی شرم باید طی کنم ، همه چیز بن بست است و راه گریزی هم نیست . .
و گاهی‌ هزار آغوش‌ کم‌ است برای‌ فراموش‌ کردن‌ِ یک‌ تنهایی(: