eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
"لانگ دیستنس " اینجوریه که یه تیکه بزرگ از قلبتو کیلومتر ها اونور تر جا گذاشتی و همیشه دلتنگی...
ولی بیاید قبول کنیم که رفیقامون فقط موقعی که رفیقاشون نیستن رفیقامونن.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
از خودم معذرت میخوام به خاطر تموم آدمایی که با محبتام هارشون کردم:))!
سلام
و دنیایی که‌ برای همه‌ رقصید؛ به ما که رسید توبه کرد:))
تو تنها می توانی آخرین درمان من باشی و بی شک دیگران، بیهوده می جویند تسکینم
قدرشو بدون ، یا یکی دیگه قدرشو میدونه.
چنگ نزنیم به اون چیزی که رفته، نیست،نابودشد،چنگ نزنیم به پل هایی که ریخته ،که اگر تموم شده،بزاریم تموم شده بمونه .
حمید مصدق مینویسه :
‹اغمــٔـا›
حمید مصدق مینویسه :
تو به من خندیدی و نمی دانستی من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم باغبان از پی من تند دوید سیب را دست تو دید غضب‌آلود به من کرد نگاه سیب دندان‌زده از دست تو افتاد به خاک و تو رفتی و هنوز سال‌هاست که در گوش من آرام آرام خش خش گام تو تکرارکنان می‌دهد آزارم و من اندیشه‌کنان غرق در این پندارم که چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت