eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
اکنون من در خیابان هایِ این شهر گمشده‌ای که هیچکس دنبالم نمی‌گردد هستم ؛ مدام درحالِ فرار از چیزی به نام "من" بیشتر و بیشتر گم میشوم.
خفتگان را چه خبر از غمِ شب بیداران . .
به شانه‌ام زدی که تنهایی‌ام را تکانده باشی ؛ به چه دل خوش کرده‌ای ؟! تکاندنِ برف از شانه‌های آدم برفی؟(((:
مگر این نیست که هرچیزی به آخر می‌رسد؟ شب به آخر می‌رسد ، روز به آخر می‌رسد ، هفته ، ماه ، سال ، ما.
‏نه حوصله شکایت دارم و نه میتوانم خود را گول بزنم و نه غیرت خودکشی دارم ، فقط یک جور محکومیت است که در محیط گند بی شرم باید طی کنم ، همه چیز بن بست است و راه گریزی هم نیست . .
و گاهی‌ هزار آغوش‌ کم‌ است برای‌ فراموش‌ کردن‌ِ یک‌ تنهایی(:
عشق من به تو همانند ترانه ویولن به ناشنوا بود !
آلبر کامو یه جایی میگه:
‹اغمــٔـا›
آلبر کامو یه جایی میگه:
من نمی دانم گناه چیست آنها فقط به من فهمانده بودند، که من مقصرم !
‹اغمــٔـا›
کاش به جای چهارتا اتحاد و معادله و ماضی و مستقبل و دفاع چیست؟تهدید چیست؟ بهمون یاد میدادن چجوری خود
من هیچوق دوست دوستام نبودم هیچوق اولویت اولویتام نبودم هیچوق بهترینِ کسی نبودم هیچوق کسی ک نگرانش میشن نبودم هیچوق درک شده و فهمیده شده نبودم هیچوق اونی ک جاش خالیه و نبودش حس میشه و دلتنگش میشن نبودم تا به حال برای کسی بَس نبودم و بله عزیزم، من هیچوقت آدم کافی نبودم.