eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی خب از یه جایی به بعدم خسته میشی از اینکه حواست به حال بقیه باشه و کسی حواسش به حالت نباشه . . .
آدمای صبور یه دفعه میرن، دقیقاً وقتی که حواستون به یکی دیگه‌ست..! با یه لبخند سرد برای همیشه میرن و جای خالیشون برای همیشه تو قلبت میمونه..! آدمای صبور بودنشون توی زندگیمون شاید خیلی معلوم نباشه ولی نبودنشون زجر آوره !
دوست دارم وایسم وسط شلوغی داد بزنم اره من دیگه خسته شدم .
‹اغمــٔـا›
گویی مردمانش ناشنوا بودند... صدای شکستن هیچ دلی را نمیشنیدند:). #دست_نوشته
و قسم به حرف های نگفته و بغض های نشکسته که دیگر شب هایمان صبحی ندارند‌ .!
تنهایی تباهم می کند و بودن در جمع بودن آزارم می دهد ؛ من در مبهم ترین حالتِ این تن قرار دارم.
می‌گوید : میروم ؛ میروم اما تنها کسی که ترک میکنم ، خودم است . .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
همه چیز را به خوبی درک میکنیم و این ، آخر مارا خواهد کُشت:))!
سلام
اگه گریه بود که گریه میکردم، بیشتر از این حرفاس ...
پیری میگفت: اگه میخوای جوان بمونی دردهای دلتو فقط به کسی بگو که دوستش داری و دوستت داره. خندیدم و گفتم: پس چرا تو جوان نموندی؟ پیر لبخند تلخی زد و گفت: دوسش داشتم، دوستم نداشت .