eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
من دیگه حتی اگه خودم بخوامم نمیتونم مثل قبل شم:)))
دلم میخواد بشینم همه حرفایی که یه عمر نتونستم به کسی بزنم رو بنویسم، همه اتفاقایی که لهم کرد و هیچ کس نفهمید رو بنویسم، دلیل همه عصبانیتام، ناراحتیام، بی‌حسیام، بی‌اعتمادیام، بدبینیام، سنگ بودنام، همشونو بنویسم، همه اون حرفایی که حتی نمیتونستم به خودم بگمشون رو بنویسم، انقدر بنویسم تا مخم خالی بشه و چشمام پُر، انقدر بنویسم که دیگه حرفی نمونه تو گلوم، یه بار برای همیشه همشون رو بنویسم و بعد همشو آتیش بزنم.
آموخته‌ام که وابسته نباید شد، نه به هیچ کس، نه به هیچ رابطه‌ای، و این نشدنی ترین کاری بود که آموخته‌ام . . .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
حرف ها تا اون حد ميتونن قوی باشن كه با يكيشون از ذوق تا صبح بيدار بمونيو با يكی ديگش تا صبح گريه كنی:))!
سلام
با دشمن قدیمیت دوست میشی و از کسی متنفر میشی که یه زمانی باهاش فاب بودی عاشق کسی میشی که قبلا نمیشناختیش و عشق قدیمیتو به کل فراموش میکنی!زمان،عجب چیزه عجیبیه.
من یادم نمیره فقط دیگه راجبش صحبت نمیکنم؛
ولی ‏بعضیا میان تو زندگیت همه چی رو خوب میکنن، یهو میرن و تو رو با دنیایی که هیچوقت مثل روز اولش نمیشه تنها میزارن:)))
زیاد سخت نگیر ته هر شب طولانی،روزه....
‹اغمــٔـا›
زیاد سخت نگیر ته هر شب طولانی،روزه....
فقط شاید شب اونقدری طولانی باشه که تهش دیده نشه.