eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
یهو به خودت میای میبینی دلتنگه چیزی شدی که دیگه قرار نیست تکرار بشه !
‹اغمــٔـا›
؛
من هیچگاه تنها نبودم ، با رویا به دنیا امدم ، با رویا زندگی کردم و با همان هم خاک خواهم شد.
ما بیشتر از اینکه افسرده باشیم ، فرسوده‌ایم این روزها . . .
بعضی شبا واقعا احتیاج دارم که بشینم تو ماشین و یکی تا صبح رانندگی کنه و موزیک پلی بشه و هیچوقت نرسیم به مقصد : )..
کاش بلد بودم از خودم فرار کنم.. این من منِ سابق نیست !
نمیدونم چرا تو زندگیم هی نمیشه ..
امشب قراره چند روز طول بکشه؟
برای کمی با تو بودن، بارها مُردم:)
داستان تنها ترین وال دنیا رو میدونی؟! شاید خیلی از‌ ماها به این داستان دچار باشیم تنهایی نه به این معنا که کسی اطرافمون نباشه؛ بلکه تنهایی یعنی کسی شما رو نشنوه، نبينه، نفهمه... کسی نباشه که بتونید دنیاتون، حرفهاتون رو باهاش در میون بزارید... و مشکل درست از اونجایی شروع میشه که فرکانس صدا، نگاه و مغزتون توسط دیگران قابل دریافت نباشه... اونوقته که تو تنهاترینِ جهانی....
میگفت:
‹اغمــٔـا›
میگفت:
دور گردان دائما یکسان نمی‌گردد ولی نوبت ما چون رسد این چرخ ویران می‌شود . . !