eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش بلد بودم از خودم فرار کنم.. این من منِ سابق نیست !
نمیدونم چرا تو زندگیم هی نمیشه ..
امشب قراره چند روز طول بکشه؟
برای کمی با تو بودن، بارها مُردم:)
داستان تنها ترین وال دنیا رو میدونی؟! شاید خیلی از‌ ماها به این داستان دچار باشیم تنهایی نه به این معنا که کسی اطرافمون نباشه؛ بلکه تنهایی یعنی کسی شما رو نشنوه، نبينه، نفهمه... کسی نباشه که بتونید دنیاتون، حرفهاتون رو باهاش در میون بزارید... و مشکل درست از اونجایی شروع میشه که فرکانس صدا، نگاه و مغزتون توسط دیگران قابل دریافت نباشه... اونوقته که تو تنهاترینِ جهانی....
میگفت:
‹اغمــٔـا›
میگفت:
دور گردان دائما یکسان نمی‌گردد ولی نوبت ما چون رسد این چرخ ویران می‌شود . . !
راستش بازم همون همیشگی ، دلمم واست تنگ شده:).
ولی خب تو چند ساعت میخوابی که واسه زندگی سرحال تر باشی، ما میخوابیم که چند ساعت زندگی یادمون بره. ما مثل هم نیستیم!
امروز رفتم تو خودم، دیدم لعنتی چه خاکی گرفتم . .
سرکلاس استاد گفت: