eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
به دل شکستن افتخار میکنی؟! آفرین تو یه عقده‌ای هستی..
دکتر هلاکویی میگه که:
‹اغمــٔـا›
دکتر هلاکویی میگه که:
من کار خوب و درست خودمو انجام میدم، شما رو خوشحال کرد، بسیار خوشحال میشم.. شمارو ناراحت کرد،بسیار، بسیار،بسیار متاسفم. اما کماکان کار خودمو انجام میدم.. من به این دنیا نیومدم تا دیگران رو راضی و خوشحال نگه دارم.
قلبای پاک بیشترین ضربه هارو میخورن...
یه دیالوگی رو شنیدم که از دخترِ پرسید "چرا اینقدر سخت تلاش میکنی" و اونم گفت: ترجیح میدم بترسم، بجنگم، و بعد شکست بخورم ! تا که بترسم، فرار کنم و بعد حسرت بخورم ! این بزرگ‌ترین دلیلیه که دارم ادامه میدم...
یه درونگرا تو دلش باهاتون حرف می زنه، فحش می ده،‏ متنفر می شه، دوستتون داره، گريه می كنه، می خنده، قضاوت می كنه، خودشو برای قضاوت سرزنش می كنه، قهر می كنه، آشتى می كنه٫ جوابتونو می ده و با خودش ساعت ها کلنجار می ره. فقط تو دلش. و شما فقط می بينيد كه اون داره بهتون ‏لبخند می زنه.
جوری دلم گرفته ؛ انگار همه تیله های بچگیمو بردن .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
بهترین انتقام در اوج بودنه ، آنقدر خودت رو بالا ببر تا برای همه آرزو بشی و برای کسایی که ترکت کردن ، حسرت:))!
سلام