eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
+تویِ‌ لعنتی‌ چه‌ مشکلی‌ داری؟ -مشکل‌ اصلی‌ خودمم‌ که‌ بلد‌ نیستم‌ حال‌ خودمو‌ خوب کنم ، من‌ هزاران‌ راه‌ بلدم‌ که حال‌ دیگران‌ رو‌ خوب‌ کنم ولی‌ حال‌ خودم‌ اصلا‌ خوب‌ نیست ؛میتونم‌ به هر‌ آدم‌ چرتی‌ اعتماد‌ کنم ولی‌ به‌ خودم‌ نه ؛ همه‌ جوابا رو میدونم‌ ولی غلط‌ مینویسم . .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدما قدر داشته‌هاشونو وقتی دیگه ندارنش میفهمن:))!
سلام
- غمگین نیستم، نه ! رنجور یا مأیوس یا حتی خسته هم نیستم ... فقط دیگر همه چیز را چنان که هست پذیرفته‌ام؛ حالا ایستاده‌ام در مسیر بادهای سرد، در پایان تمام رویاها، و از انقراض خودم لذت می‌برم ... دیدی؟ عاقبت یاد گرفتم معاشرت با خودم را دوست بدارم ... حیف که برای همه چیز دیر شده است ..
میگفت:حرفتو بزن ، بزار اونی که شب راحت می‌خوابه تو باشی !!
ماییم و استخوان های خرد شده از درد روح‌مان .
بنویس‌او‌ به دنیای‌انسان‌ها‌تبعید‌شده‌بود؛
بعضی حرفا شنیدنش سخت نیست ؛ اینکه این حرفا رو کسی که ازش انتظار نداری میزنه ، یکم سخته:)
‹اغمــٔـا›
؛
زندگی از اونجایی سخت شد که برای عادی‌ترین خواسته‌هامون کلی صبر کردیم و وقتی بهش رسیدیم هیچ حسی نداشتیم.
وقتی خاطرات بهت ضربه بزنن، خیلی دردناکه.