یه دیالوگی رو شنیدم که از دخترِ پرسید "چرا اینقدر سخت تلاش میکنی" و اونم گفت:
ترجیح میدم بترسم، بجنگم، و بعد شکست بخورم ! تا که بترسم، فرار کنم و بعد حسرت بخورم !
این بزرگترین دلیلیه که دارم ادامه میدم...
یه درونگرا تو دلش باهاتون حرف می زنه، فحش می ده، متنفر می شه، دوستتون داره، گريه می كنه، می خنده، قضاوت می كنه، خودشو برای قضاوت سرزنش می كنه، قهر می كنه، آشتى می كنه٫ جوابتونو می ده و با خودش ساعت ها کلنجار می ره. فقط تو دلش. و شما فقط می بينيد كه اون داره بهتون
لبخند می زنه.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
بهترین انتقام در اوج بودنه ، آنقدر خودت رو بالا ببر تا برای همه آرزو بشی و برای کسایی که ترکت کردن ، حسرت:))!
‹اغمــٔـا›
خطاب به کسی که بهم بی توجهی کرد:
یکی هم بود یه زمانی آنلاین میشد و پیامهای منو سین نمیکرد؛ بلاخره یه روز خسته شدم و گذشته رو رها کردم، رهای رها. الان آرزو داره من پیاماشو سین کنم، نه که تلافی باشهها...
یه حسی وقتی میمیره دیگه میمیره ! درسته که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست ولی به شرطی که قبلش تو آب نمرده باشه.