eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
یه دیالوگی رو شنیدم که از دخترِ پرسید "چرا اینقدر سخت تلاش میکنی" و اونم گفت: ترجیح میدم بترسم، بجنگم، و بعد شکست بخورم ! تا که بترسم، فرار کنم و بعد حسرت بخورم ! این بزرگ‌ترین دلیلیه که دارم ادامه میدم...
یه درونگرا تو دلش باهاتون حرف می زنه، فحش می ده،‏ متنفر می شه، دوستتون داره، گريه می كنه، می خنده، قضاوت می كنه، خودشو برای قضاوت سرزنش می كنه، قهر می كنه، آشتى می كنه٫ جوابتونو می ده و با خودش ساعت ها کلنجار می ره. فقط تو دلش. و شما فقط می بينيد كه اون داره بهتون ‏لبخند می زنه.
جوری دلم گرفته ؛ انگار همه تیله های بچگیمو بردن .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
بهترین انتقام در اوج بودنه ، آنقدر خودت رو بالا ببر تا برای همه آرزو بشی و برای کسایی که ترکت کردن ، حسرت:))!
سلام
پر شدیم از حرفایی که گفتنش چیزی رو عوض نمیکنه .‌ .‌
‹اغمــٔـا›
تنها دلخوشیم :)!
بدترین حال ممکن وسط بودنه:)!
خطاب به کسی که بهم بی توجهی کرد:
‹اغمــٔـا›
خطاب به کسی که بهم بی توجهی کرد:
یکی هم بود یه زمانی آنلاین میشد و پیام‌های منو سین نمیکرد؛ بلاخره یه روز خسته شدم و گذشته رو رها کردم، رهای رها. الان آرزو داره من پیاماشو سین کنم، نه که تلافی باشه‌ها... یه حسی وقتی میمیره دیگه میمیره ! درسته که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست ولی به شرطی که قبلش تو آب نمرده باشه.
خطاب به آدمای اضافه ی زندگیم: