‹اغمــٔـا›
زیبایی کتاب:
مرگ یکبار رخ نمیدهد،
زیرا همهی ما هر روز چند بار میمیریم
هر بار که با آرزوها، علایق
و پیوندهای خود وداع میکنیم، میمیریم...
انسان موجودیست که ساعتها میشینه
باجدیت و تمرکز بالا،
به حرفهایی فکر میکنه که
هیچوقت قرار نیست بزنه:)
دل کندن تا وقتی سخته که خودت نخوای، تصمیم ک بگیری طوری دل میکنی که انگار هیچوقت هیچ دلبستگی ای نبوده ..!
اگه ازم بپرسی بدترین خلصت آدمیزاد چیه؟ میگم اینکه حساس باشی و دل نازک، یعنی داری توضیح میدی که اصلا برات مهم نیست که چه اتفاقی افتاده و همه چیز به جفت جورابته و ریلکسی و ناراحت نیستی که یه دفعه یه قطره اشک از چشمت میفته پایین و کار خراب میشه..