هیچوقت آدمی که به شما میگه «حالم خوب نیست» رو به حال خودش رها نکنین، آدم به هرکسی نمیگه حالم بد است...! (:
ولی خب درد و رنج آدمها رو عوض میکنه. کاری میکنه که کمتر اعتماد کنن، بیشتر خود خوری کنن و آدمها رو حذف کنن .
‹اغمــٔـا›
به قول شاعر:
ویران شدهرا حوصلهی منت معمار نباشد
ویرانهی مارا بگذارید ک ویران بماند . .
اما دلیلی نبود که برای اشک هایمان خجالت بکشیم،
چون اشک ها شاهدِ شجاعتمان بودند،
شجاعتِ تحمل دردهایمان ...