eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
اخرای تابستونه و جا داره یادی کنیم از این شعر اقای دولت آبادی:
‹اغمــٔـا›
اخرای تابستونه و جا داره یادی کنیم از این شعر اقای دولت آبادی:
بگذر تابستان، بگذر . . . حال من با تو خوب نمی شود پاییز حال مرا خوب میشناسد . !
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
روزی تمام آرزو‌ها و ای کاش‌ها ما را می‌کشند و ما زیر خروارها خاک برای همیشه دفن خواهیم شد:))!
سلام
خدایا خودت جریانو میدونی، آمین ..
داشتیم باهم بحث میکردیم قبلش دستش تو دستم بود فقط نمیدونم چرا وقتی بحثمون بالا گرفت؛دستمو محکم تر از قبل فشار میداد وقتی همه چی اروم شد بهش گفتم چرا اینجوری میکردی؟ گفت حتی اگه ازت ناراحت باشم حتی اگه بد وبیراه بهت بگم بازم نباید دستمو ول کنی و بری تو باید بمونی همیشه.:]
یه جا خوندم نوشته بود:
‹اغمــٔـا›
یه جا خوندم نوشته بود:
عاشق کسی باش که از خودت مهربون تر با خودت رفتار می‌کنه..:)!
این روزا بیشتر از همیشه میخوابم و هیچ‌کاری نمیکنم، بیشتر از همیشه ساکتم و بیشتر از همیشه تحت فشارم، بیشتر از همیشه از دست آدمای دور و برم ناراحت میشم، طبق معمول با هیچکس راجع‌ بهش صحبت نمیکنم، بیشتر از همیشه تو خودم میریزم و بیشتر از همیشه از حال و روزم متنفرم !
پسرا که احساس ندارن '!