بعضی موقعها، خودمون دوست نداریم حالمون خوب شه؛ چون "درد"، آخرین حلقهی اتصالمون به چیزییه که از دستش دادیم:))
‹اغمــٔـا›
ما چقدر دیر متوجه میشویم که کودکی و حیات یعنی همان دقایق و ساعاتی که با کمال شتاب زدگی و بیرحمی
قشنگ ترین قسمت شازده کوچولو اینجاست که پرسید:
-چرا آدما وقتی میفهمن بودنشون باعث دلگرمیته خودشونو ازت دریغ میکنن؟
روباه گفت:
+خب بالاخره یجایی باید معلوم بشه آدم نیستن دیگه:))))
#ممبرنویس
@AghmaaAli Zand Vakili - Lalaei.mp3
زمان:
حجم:
10.4M
لالا کن دختر زیبای شبنم:)))
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
و چه نزدیک ترین کسانی که تبدیل شدند به غریبه ترین آشنا:))!