eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
ما رو قراره حرفایی بکشتمون که همیشه تمرین کردیم بگیم اما نگفتیم .
ماها از زندگیمون ناراحت نیستیم، از زندگی نکردنمون ناراحتیم . .
می‌گفت: ‹ دل سپردن به تو از خویش بریدن دارد ! ›
ما یه ذره آدمیم با کلی درد...
چشماش درد رو فریاد میزد ولی لبخند روی لبش منکر این بود:)
آدمست دیگر یک‌روز حوصلهء هیچ‌چیز را ندارد دوست دارد بردارد خودش را بریزد دور .!
ما را می‌گردند می‌گویند همراه خود چه دارید؟ ما فقط رویاهایمان را با خود آورده‌ایم پنهان نمی‌کنیم، چمدان‌های ما سنگین است اما فقط رویاهایمان را با خود آورده‌ایم!
مزخرف‌ترین قسمت قوی بودن اونجاست که: بعد از اینکه به همه ثابت کردی قوی هستی، باید برگردی به تنهاییت و تمام قوی بودنتو بالا بیاری .
زخمی بر پهلویم هست روزگار نمک می‌پاشد و من پیچ و تاب می‌خورم و همه گمان می‌کنند که من می‌رقصم: )؛
‹اغمــٔـا›
هرکه را دیدم غمی دارد...
از دردهای کوچک آدم مینالد...