eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
خدایا خودت جریانو میدونی، آمین ..
داشتیم باهم بحث میکردیم قبلش دستش تو دستم بود فقط نمیدونم چرا وقتی بحثمون بالا گرفت؛دستمو محکم تر از قبل فشار میداد وقتی همه چی اروم شد بهش گفتم چرا اینجوری میکردی؟ گفت حتی اگه ازت ناراحت باشم حتی اگه بد وبیراه بهت بگم بازم نباید دستمو ول کنی و بری تو باید بمونی همیشه.:]
یه جا خوندم نوشته بود:
‹اغمــٔـا›
یه جا خوندم نوشته بود:
عاشق کسی باش که از خودت مهربون تر با خودت رفتار می‌کنه..:)!
این روزا بیشتر از همیشه میخوابم و هیچ‌کاری نمیکنم، بیشتر از همیشه ساکتم و بیشتر از همیشه تحت فشارم، بیشتر از همیشه از دست آدمای دور و برم ناراحت میشم، طبق معمول با هیچکس راجع‌ بهش صحبت نمیکنم، بیشتر از همیشه تو خودم میریزم و بیشتر از همیشه از حال و روزم متنفرم !
پسرا که احساس ندارن '!
‏به خودت میای میبینی بعد مدت‌ها بالاخره خبری از افسردگی و اضطراب نیست؛ ولی از بس روحی و جسمی خسته‌ای که نمیتونی ازش لذت ببری !
بی دلیل یه نفر دوبار یه آهنگیو گوش نمیکنه .! بی دلیل کسی به چشم کسی نگاه نمیکنه .! بی دلیل به کسی چندین بار فرصت نمیده .! تکرار ها بی دلیل نیستن(!
بی معرفتی ادما به هم فرصت تنهایی میده و تنهایی جرعت پرواز ..
از لحاظ روحی نیاز دارم؛ بشینم با یه غریبه مست کنم و همه دردودل هام رو براش بگم و بعد دیگه هیچوقت همدیگه رو نبینیم.