به خودت میای میبینی بعد مدتها بالاخره
خبری از افسردگی و اضطراب نیست؛
ولی از بس روحی و جسمی خستهای که
نمیتونی ازش لذت ببری !
بی دلیل یه نفر دوبار یه آهنگیو گوش نمیکنه .!
بی دلیل کسی به چشم کسی نگاه نمیکنه .!
بی دلیل به کسی چندین بار فرصت نمیده .!
تکرار ها بی دلیل نیستن(!
از لحاظ روحی نیاز دارم؛
بشینم با یه غریبه مست کنم و همه
دردودل هام رو براش بگم
و بعد دیگه هیچوقت همدیگه رو نبینیم.
لازم نیست حتما گلوی کسی را بفشاریم تا بمیرد،
یا چاقو را فرو کنیم توی قلبش،
لازم نیست مقتولی باشد،
لازم نیست حق نفس کشیدن را سلب کنیم
از کسی تا اسممان را بگذارند قاتل..
یک وقت هایی،
با یک حرف هایی،با یک رفتارهایی،با یک نگاه هایی،
یکی را جوری میکشیم،احساس کسی را
جوری فلج میکنیم که از هزار دست به خون آلوده
شدن هم بدتر است،
از هزار بار یک نفر را کشتن هم بدتر است..
حواستان باشد،مبادا کاری کنید کسی را محکوم به زندگی بدون هیچ احساسی کنید،
ما در برابر تمام انسان هایی که نقشی تو زندگیمان دارند مسئولیم،
در برابر قلب ترک خورده اشان،
در برابر بغض توی گلو مانده اشان
در برابر تنها تر شدنشان !
-فاطمهجوادی
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدم ، به خیال بسپار
هیچگاه ، هیچوقت
خوشبخت نخواهی شد زمانی که دل های شکسته ای را پشت سرت رها کرده ای:))!
‹اغمــٔـا›
؛
ز هوشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد؛
دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد(: