کاش میشد تمام آدم های غمگین و تنهای جهان را در آغوش کشید،
برایشان چای ریخت،کنارشان نشست و با چند کلام ساده،به لحظاتشان رنگ آرامش پاشید و حالشان را خوب کرد و گاهی چقدر آدمی دلش برای یک خیال راحت تنگ میشود.
لعنت به زخم؛
زخمهایی که هیچ گاه خوب نمیشوند
فقط رویشان دَلَمه روی دَلَمه بسته میشود
و با هر تلنگری،دوباره و دوباره تازه میشوند..
به اندازه تمام دنیا خسته ام
انگار جای همه آدمها دویده ام
و به جای همه آنها من نرسیده ام!(:
‹اغمــٔـا›
◾️کسی تب ویو خواست آیدیشو با لینک چنلش بفرسته اینجا میام پیویش . https://secret.timefriend.net/1750
قراره اغما لیست همسایه ها رو بروز کنه
کانال هایی که تمایل به همسایگی و شرایط پایین رو دارند لیست رو تا فردا همین موقع فور کنید.
-آمار کانالتون +200 باشه.
-وایب و موضوع کانالتون به کانالمون شبیه باشه.
-کانالتون خصوصی نباشه.
-اگه میخواید کانال رو چک نکنید و حمایت فقط یک طرفه باشه لطفا فور نکنید.
تا زمانی که لیست همسایه ها درست نشده لطفا پاک نشه✨.
‹اغمــٔـا›
اگه قهر کرد، نذارید زیاد قهر بمونه، اگه ناراحت شد، نذارید زیاد ناراحت بمونه، اگه یکم دور شد، نذا
داوری نکنید تا بر شما داوری نشود
و حکم نکنید تا بر شما حکم نشود.
چه بسیار انسان هایی که با سرزنش دیگران
بیماری را به سوی خود کشانیده اند.
آن چه را که انسان در دیگران سرزنش می کند،
در واقع به سوی خودش جذب میکند.
#ممبرنویس